Julkaisun mainostaminen

Tässä case study Ihmettele-lehden ensimmäisestä maksullisesta mainoksesta. Lisäsin tuoreen julkaisun näkyvyyttä viikoksi, käyttämällä rahaa 9 €. Valitsin kohderyhmäksi Ruoveden ja Virtain lähellä asuvia ihmisiä — minun piti hieman suurentaa etäisyyttä 40 mailiin, sillä Facebook sanoi, että kohderyhmä on muuten liian pieni.

Tämä mainos ei vielä maksanut oikeasti rahaa, sillä Facebook tarjoaa uuden Facebook-sivun tekijälle 30 € budjetin.

Tässä mainoksessa en eritellyt kohderyhmälle kiinnostuksen kohteita, mutta usein se on tosi tärkeää!

Kurssi: Facebook yrittäjille

  1. Yleistä Facebookista yrittäjälle
  2. Facebook-sivun perustaminen
  3. Facebook-markkinointi on persoonallisuus­kysymys
  4. Oman nettisivuston ja Facebook-sivun yhteispeli
  5. Mobiililaitteeseen: Facebook Pages Manager
  6. Tee Facebook-grafiikkaa Canva-nettisivulla
  7. Julkaisun mainostaminen
  8. Sekalaisia linkkejä
  9. Mainostaminen Facebookissa
  10. Myyntiprosessi

Jätä kommentti